Monday, October 16, 2006

Weekend met veel gebeurtenissen - deel 1

De voor en na

Het voorbije weekend was vrij druk... Ik heb vermeldenswaardige dingen beleefd, goed om de rest van de week elke dag een post mee te schrijven. En zo ben ik het ook van plan - behoudens dringender nieuws ;-).

1e feit: ik ben ein-de-lijk nog eens naar de kapper geraakt. Dat was al geleden van een maand voor mijn bevalling, dus reken maar uit... Een tijdje geleden kon ik 't een en 't ander nog oplossen met een nieuwe shampoo, maar dat valt niet vol te houden om er een beetje toonbaar bij te lopen. Zeker met de nieuwe job in het vooruitzicht drong de nood aan een nieuwe coupe zich op, eentje die dan het liefst nog een beetje makkelijk zit en te onderhouden is. En het mooie: dat alles bij een van de finalisten van de Flair-kapperswedstrijd 2006, én aan een voordeeltarief - met dank aan de Flair. En zo heb ik dus mijn eigen "voor en na".

Vrijdag zag ik er zo nog uit


en zaterdagavond - niet onmiddellijk na het kappersbezoek weliswaar - zo

3 comments:

Anonymous said...

euhm ik zie geen prentjes ...

Cindy said...

beetje probs met internetconnectie... nu zouden zer wel moeten staan! en trouwens, gij hebt me live gezien met de voor en na, zowel vrijdag als zaterdag! ;-)

Anonymous said...

Eindelijk!!! De vrouw achter de schermen die zich vertoont. We zullen je nu tenminste weer herkennen als we je tegen het lijf lopen....... Very trendy als je het mij vraagt, maar ja, wie vraagt mij iets. ;-)