Tuesday, March 20, 2007

Tussen vijf en half zes vandaag

Waarom gebeurt het, telkens ik naar de winkel ga met de bedoeling 1 of 2 items te kopen, dat ik met mijn handen veel te vol buiten wandel? (letterlijk, want ik heb, omwille van mijn oorspronkelijke bedoeling niet de moeite genomen om een winkelkarretje mee te nemen)
En waarom kies ik altijd de verkeerde kassa? (lees: de kassa waar er net een printprobleem blijkt te zijn op het moment dat heel mijn voorraad uitgestald ligt op de band, of waar de persoon voor me die heel weinig in zijn karretje had liggen, ineens familieleden tevoorschijn tovert die ook hun boodschappen op de band deponeren, terwijl de betaler des huizes erop staat om de 10 euro die hij verschuldigd is, met het kleingeld uit zijn broek- en jaszak, grote portefeuille en klein portemonneetje samen te stellen)?

No comments: