Tuesday, May 22, 2007

Raadseltje

Wie is wie?




6 comments:

Emma en Mona said...

Breng je die foto's eens mee? Ik wil ze van dichtbij bekijken. Tof, hé! een kleine versie van jezelf.
Wij maken hier wel hetzelfde mee. Als ik foto's van mij bovenhaal, denken mijn dochters dat het Emma is.

Anonymous said...

Kan inderdaad niet anders dan de moeder van de dochter zijn (of was het omgekeerd??)

Anonymous said...

Zonder de verkleuring van de foto's zou dat inderdaad een moeilijke vraag zijn!
Jullie kunnen de familieband niet verdoezelen met zoveel bewijmateriaal ;-)

Anonymous said...

SUPER !!!

Sylvie said...

jaja,
als twee druppels water!

Sylvie

Peggy said...

Tof he, ik heb hier hetzelfde, als baby was het frappant maar dan denk je 'tja, alle donkerharige babies zullen wel een beetje op elkaar lijken'. Maar onlangs zag ik een foto van mezelf met kort haar op Sébastiens leeftijd en jawel... je zou kunnen twijfelen! Ik vind het wel een aangename vaststelling...