Tuesday, September 19, 2006

Roos De Grote

Een nieuwe dynastie is opgestaan: Roos De Decker wordt vanaf vandaag Roos De Grote, geheel in de lijn met anderen als den Karel, een paar eeuwen terug.
Vooraleer jullie me allemaal half gek verklaren, hier de uitleg.
Vandaag ben ik nog eens naar Kind&Gezin gemoeten voor de - voorlopig - laatste prikken. Mits een afleidingsmanoeuvre (tateren tegen mama) heeft ze er gelukkig iets minder van gemerkt. En ondertussen ligt ze hier alweer vrolijk te kraaien en in de wipper te schommelen - dus ik hoop dat de neveneffecten ook deze keer uitblijven.
Qua motoriek, brabbelen en kwetteren is ook alles prima in orde (blijkbaar vinden kindjes van deze leeftijd het super om naar zichzelf te luisteren... dàt is een aha-erlebnis!) Ze weegt nu 6.870kg, wat ietsje meer is dan het gemiddelde, volgens de curve waar ze zich vorige keer op gezet had. In haar lengte zit ze een flink eind boven de hoogste curve met 69cm. Vandaar de titel. Winterjasjes zullen dus ad hoc gekocht worden - anders riskeer ik dat het een blote-buik-modelleke wordt...

1 comment:

Anonymous said...

flinke meid zeg!
Ik zal met u de fingers crossed houden voor de neveneffecten. btw heeft ze haren 2de rotarix al gekregen?