Sunday, June 03, 2007

Wat ruist er door het struikgewas?

Bij het ter perse gaan van dit artikel was "het geluid" van Q-music nog niet geraden. Meer dan 65000€ is er intussen te winnen ALS je weet wat het mysterieuze geluid is dat ze al honderden keren door de speakers van je radio hebben laten galmen (en ook op de site raadpleegbaar is voor degenen die er niet genoeg van kunnen krijgen en ALS je toevallig de honderdste sms'er van dat uur bent.
Ik heb al enkele keren geprobeerd mee te doen, maar je moet het toch verdorie goed kunnen passen om die f**ing honderste te zijn... Misschien, wie zal het zeggen, ben ik steeds nummer 99 of 101?? Of even goed nummer 2365. Of 87421? En dan wordt het een tikje belachelijk.
Als er geld te verdienen valt, speelt Vlaanderen mee. Dus ikke ook, want ik weet ook wel een bestemming voor die euro's.
Maar het begint te frustreren als je zelfs je gokje niet mag wagen. En als dan binnen enkele uren, dagen of weken de gelukkige zijn idee over het geluid verwoordt, en ik herken het als mijn gedacht-waarmee-ik-al-weken-rondloop, dan ga ik eens heel hard roepen denk ik.

*Pruil*
*Snik*.

1 comment:

Sylvie said...

i know the feeling!
mottig he!