Monday, June 04, 2007

Primeur

Dit, in absolute primeur, is het grootste nieuws van de dag:

Roosje stapt!

Het is aarzelend, en duurt niet lang, maar het is een feit!
Gisteren zagen Griet en ik allebei tegelijk hoe ze het, met de hoek van de zetel in handbereik, waagde om toch snel die pasjes te zetten zonder aan vasthouden te denken. Griet en ik zijn dan natuurlijk uit enthousiasme beginnen te gillen en "flink" en "bravo" te roepen, waardoor het arme kind zich waarschijnlijk een bult schrok en snel terug houvast zocht.
Toen ik Roos daarstraks in de kribbe ging ophalen, zei een van de andere mama's die ik tegenkwam in de hall, me dat ze ze zien stappen had! En Roos heeft dan nog eens een klein bisnummertje gegeven terwijl mama kon toekijken. Het was zelfs de moeilijke versie, op het speelkussen.
Wat een grote dochter heb ik al.

2 comments:

Sylvie said...

Schitterend!
Mijlpalen... gotta love it.
Wij zijn net voorbij eerste fruithap gepasseerd.

Anonymous said...

nen dikke proficiat !
Roosje is echt een roosje.
Leen