Tuesday, July 24, 2007

Brrr

'k Heb daarstraks - omdat ik écht niet anders kon want de blauwe zak zet zichzelf nog niet buiten (ben hem wel aan het trainen) - mijn neus en gevolg een tweetal minuutjes buitengestoken. Brrrrrrrrrrr, véél te koud en véél te guur weer naar mijn goesting. Heb de deur rap weer toegetrokken. Binnenblijven is de boodschap!
Roos doet een dutje, ik ga zo dadelijk haar voorbeeld volgen. En nadien gaan we ons met nuttige en plezante dingen binnenshuis bezig houden. Waarschijnlijk, ik doe een wilde gok, zal daarbij horen: heen en weer rennen met de (speel)telefoon, op de zetel klimmen en er weer uit glijden, blokjes in de auto steken, op het rollende paardje rijden, met hulpstukken op de venster kloppen, patatjes eten, nog eens een dutje doen, pamper met tegenzin laten verversen, mama ervan proberen te overtuigen wie de baas is. En dan heb ik het alleen nog maar over Roos' activiteitenkalender. ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Vroeger surfte ik niet zo vaak naar je blog eerlijk gezegd. omdat het me zoveel tekst leek (en ik was als kind ook zo'n plaatjeskijkertje). Maar ik moet zeggen dat ik je schrijfstijl enorm heb leren appreciëren door de tijd heen...
Je zou columniste moeten worden!