Friday, November 03, 2006

Schoenen - het vervolg

Begin deze week heb ik mijn schoenenkast opgeruimd. In ruil voor de schoenen die ik heb weggedaan heb ik onmiddellijk een probeersel uitgevoerd (doch niet vermeld in de post van die dag): schoenen online kopen. Via camper.com. Spaanse site, met leuke en speciale dingen. Extravagant moest het niet zijn, maar wel deftig en vooral makkelijk. gelukkig had ik al gehoord dat het toch wel kwaliteit is wat die Spanjaarden leveren.
Vandaag heb ik mijn pakje - al - toegekregen via UPS. Snel! Wat een toffe verrassing! Deze week ben ik al in 5 schoenenwinkels geweest waar ik elke keer zowat de hele collectie heb gepast, met geen resultaat naar draaggemak. En deze, ongelofelijk, zaten direct goed! Nog suggesties om ergens naartoe te stappen?

3 comments:

Anonymous said...

Aaah Camper! Die zitten echt wel gemakkelijk! Ik heb ze wel nog nooit via internet gekocht, alleen in de winkel.

Anonymous said...

Ja, zalige schoenen (alle Sabines zijn blijkbaar fans)! Vooral de twins vind ik super! Jammer dat als je ze online bestelt, die verveldende verzendkosten erbij komen. Tikt snel aan,hé... In welke winkels kun je ze eigenlijk kopen hier??

Cindy said...

wel, dat wil ik ook weten zie... heb via de site geen informatie gevonden betreffende verkooppunten in Belgie. Of gaat gij ze ter plekke halen, sabine 1?